OVER MIJNMARKETING.COM
Bij MijnMarketing.com houden we van marketing met resultaat. Een gedreven team van specialisten werkt samen om de on- en offline marketing van ZZP’ers, MKB’ers, Corporate bedrijven en overheden zowel strategisch, tactisch als operationeel waar te maken. Dat maakt MijnMarketing.com het enige full-service marketingbureau. 

Specialisten met ambitie onder één dak die samen als team het marketingresultaat willen overtreffen. Eén partner en één team voor alle marketingservices die een organisatie nodig heeft. 

MIJNMARKETING.COM ALS PARTNER VAN NVL
Vitaliteit verschijnt vaak op de agenda in het kader van het terugdringen van ziekteverzuim en het realiseren van duurzame inzetbaarheid met thema’s zoals beweging. Hiermee wordt het containerbegrip geladen met “fysieke gezondheid”. Vitaliteit is echter veel breder dan dat en dient zelfs een veel hoger doel dan alleen duurzame inzetbaarheid.

Vitaliteit gaat over geluk, over weerbaarheid, over “ertoe doen”, over het maximale uit je leven halen, over balans, over gezondheid, fysiek én mentaal. Bij MijnMarketing.com streven wij naar onderlinge duurzame relaties en naar enthousiaste medewerkers die zich verbonden voelen met elkaar én de organisatie.

Door een betrokken werkgever te zijn met een open organisatiecultuur waaraan vertrouwen ten grondslag ligt, streven we een cultuur na waarin mensen zichzelf kunnen zijn, zich durven uit te spreken en zich veilig voelen. Het stimuleren van saamhorigheid en betrokkenheid betreft dan ook een groot thema binnen het vitaliteitsbeleid van MijnMarketing.com.

Het vitaliteitsbeleid van MijnMarketing.com is gebaseerd op het vitaliteitsmodel met drie belangrijke pijlers: Vitaal leven, Vitaal werken en Vitaal samenzijn.

Deze pijlers geven op vele onderdelen invulling aan het bevorderen van vitaliteit: van werkplek tot sociale activiteiten, van persoonlijke ontwikkeling tot signaleringsfunctie. Hoewel MijnMarketing.com een vitaliteitsteam heeft dat de grote lijnen uitzet, zit de kracht van het beleid in de medewerkers die zelf ook op proactieve en zelfstandige wijze, initiatieven nemen.

Initiatieven zoals o.a. een salsaworkshop, een estafetterun en samen boulderen. Initiatieven die financieel volledig zelfstandig worden gedragen door de medewerkers en waarbij men intrinsiek, echter wellicht onbewust, onze pijler Vitaal samenzijn vormgeeft en het werkgeluk vergroot.

Middels ons partnerschap met Netwerk Vitaal Limburg willen we dan ook onze ervaringen delen. Anderen inspireren met de kracht van het samenzijn en geïnspireerd worden door ervaringen van anderen omtrent vitaliteitsmanagement.

Onder het vitaliteitsbeleid van MijnMarketing.com vallen allerlei vitaliteitsprogramma’s, van kleine tot grote activiteiten. Eén van onze medewerkers is in zijn vrije tijd triatleet en actief bezig met sport en voeding. In het kader van zijn persoonlijke ambities is hij een opleiding tot voedingscoach gaan volgen. Wij hebben zijn opleiding ondersteund en gefaciliteerd en nu geeft hij voedingsadvies aan alle collega’s binnen MijnMarketing.com. Dat gaat dus verder dan het simpelweg inhuren van een externe coach.

Een andere medewerker kwam met het idee om een estafetterun van 400 meter te doen. Daar ongeveer 25% van de organisatie hardloopt achtte we weinig animo. Maar uiteindelijk stonden we met tientallen op de atletiekbaan en had iedereen een euro bijgelegd om de baan te betalen. Een initiatief dat door de medewerkers zelf werd geregeld én werd bekostigd. Het illustreert hoe op laagdrempelige wijze, met weinig kosten een sportief initiatief tot leven komt door een gevoel van saamhorigheid.